6 mar 2014

discrimination

Cześć misie! ♥
Na początku chciałabym Wam podziękować za 24 komentarze pod ostatnim postem, jak na początek to bardzo dużo, jesteście wielcy ♥
______________
 Dzisiaj chciałabym z Wami poruszyć częsty problem u młodzieży, a dokładniej -dyskryminacje. Większość nastolatków jest w szkole wyzywane,oraz publicznie poniżane, ponieważ są a to za grube, a to za pryszczate,albo po prostu ktoś jest sobą. Niestety w dzisiejszych czasach trzeba kogoś udawać, aby być choć troszkę "lubianym". Często widzę kiedy ktoś z mojego otoczenia waży troszkę więcej i już jest gorszy. Moim zdaniem każdy człowiek powinien być na takim samym poziomie, a nie że ktoś jest gorszy od drugiego człowieka .Nie wiadomo ile przeszedł w swoim życiu, a także co się z nim własnie dzieje. A ludzie,którzy takiego wyzywają jeszcze bardziej pogarszają stan tej osoby. Taka postać może odnajdować pomoc wyłącznie w jedzeniu, brzmi dziwnie, nieprawdaż? A jednak,mając problemy i nie wiedząc do kogo się zwrócić nie mogą opanować się w jedzeniu,czego są takie właśnie skutki.









   A teraz przejdźmy do  osób nie tak idealnych jak tamci.To, że ktoś jest mniej zadbany od innych, nic nie znaczy o człowieku. Wyzywając takiego nigdy się nie dowiemy jaki jest na prawdę. Taki człowiek może być miły, pomocny, uprzejmy  (oraz wiele innych pozytywnych cech) a w taki właśnie sposób nigdy nie dowiemy się jaki ten ktoś naprawdę jest. Na prawdę nie rozumiem jak można całkiem oceniać człowieka po wyglądzie. Co prawda, każdy z nas kiedy widzi brudnego, śmierdzącego człowieka od razu wystawia o nim opinię. Jednak cała prawda kryje się w uśmiechu



   A teraz przejdźmy do trzeciego typu człowieka, który jest sobą. W dzisiejszych czasach niestety nie można mieć własnego zdania. Trzeba udawać kogoś kim się nie jest aby zabłysnąć.  Osoby, które są ciche, ale w 'swoim' towarzystwie są otwarte i zabawne są na prawde niezwykli. Ukrywają siebie, ponieważ boją się że zostaną wyśmiani przez szkolne środowisko, które czasami jest jak pole bitwy.

A więc podsumowując dzisiejszego posta, nie należy nikogo osądzać wyłącznie po wyglądzie, ponieważ
nie wiemy co ten ktoś czuje, a co najważniejsze nigdy nie mówmy nikomu tego,czego sami byśmy nie chcieli usłyszeć. Oraz pamietajmy o tym do jakiego okropnego stanu możemy doprowadzić ludzi wyłącznie  słowami.

Macie może w klasie taką osobę? A może sami nie jesteście tolerowani? :)
Do zobaczenia niedługo skarby ♥

34 komentarze:

  1. MAsz rację! W dzisiejszych czasach cięzko być sobą , jednak staram się być prawdziwą JA :) Mam w klasie dziewczynę któa zachowuje tak chamsko, ze aż za przeproszeniem dupę ściska. Przekli,a mówi, ze jak komuś dzieje sie krzywda to jest spoko... moim zdaniem to żałozne .. ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że takie coś dzieje się tylko w szkołach... później, gdy szkołę skończyłam nie spotkalam się nigdy żeby ktoś kogoś otwarcie wyśmiewał - co nie wyklucza oczywiście obgadywania, ale to zostaje chyba ludziom do końca życia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety masz rację, najczęściej tak jest w gimnazjum i nic na to nie poradzimy :(
    obserwuję ( to tak jak by cię to obchodziło, ale ja lubię czytać twój blog ;3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upsy dobiłaś mnie tymi obrazkami :C Szkoła jest głównym skupiskiem ludzi którzy na każdym kroku chcą się przed kimś popisać, zabłysnąć.. Dobrze wiesz co o tym myślę :// Kogo to sukienka hehe? :')
    Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrzy się na kogoś to jest taki prawdziwy. W środku może być inaczej i to może być dla nas bardzo dużą zmyłką :/ Trzeba byc sobą
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasami zazdroszczę niektórym osobom "idealności", ale wtedy widzę, że inni ludzie, ci bardziej podobni do mnie, z niedoskonałościami są o wiele bardziej wartościowi.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu, super post. Widać że przemyślany i napisany od serca a nie ctr+c z jakiś stron czy blogów. Coś czuję że będę tu dłużej, mam nadzieje że nadal będziesz mieć dużo komentarzy przy postach jak to pisałaś przy wcześniejszych :)
    http://abnormally-happily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, bardzo trafia do człowieka ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny post. :> Naprawde, nie chcialo mi sie go czytac, vo tak duzo tego, ale jednak sie oplacalo. :)
    Dziekuje za obserwacje ja tez juz obserwuje :>

    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/03/common-white-girl-tag.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądre słowa :)
    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze napisane, myślę że nie powinno się nikogo obrażać ani dyskryminować. W mojej klasie jest chłopak , który w domu nie ma za dobrze, a inne osoby smieją się z niego i nabijają..to jest żenujące...
    Obserwujemy?(proszę o odpowiedź u mnie)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to smutne, o tym chłopaku ;(
    Obserwujemy ? Pisz u mnie ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo życiowy post :)
    pozdrawiam blog-monitoor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Co powiesz na wspólną wymianę obserwów?
    ---------------------------------------------------
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post!Mamy podobne poglądy.Wymiana obserwowania?Jak tak to napisz
    alicebyfashion.blogspot.com Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok ja już obserwuje a ty?;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje...to cała prawda ludziach. :*
    wpadnij do mnie
    projekt-piekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hei ! informuje o twojej wygranej w konkursie na moim i Sary blogu ! więcej informacji w e-mile ode mnie,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Sama przeszłam w podstawówce przez taką dyskryminację. Ludzie wiedzieli tylko jak mam na imię i tyle. Miałam przechlapane przez 6 lat tylko dlatego, że ważyłam więcej. Na ostatnich wakacjach moja waga stała się prawidłowa. Teraz kiedy widzę tych ludzi dumnie przechodzę obok z uśmiechem.

    Obserwuję Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety w naszych czsach ciężko jest być prawdziwym sobą...jednak ja staram się taka pozostać :)
    jeszcze nie spotkała mnie dyskriminacja, ale wciąż jestem czujna, bo wiem, że w każdej chwili może to nastąpić :)
    świetnie piszesz ♥
    MÓJ BLOG ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. w podstawówce byłam dyskryminowana, bo... dobrze się uczyłam. nie miałam życia w klasie.

    OdpowiedzUsuń
  22. No mnie chyba do końca moja klasa nie toleruje... śmieje się z muzyki której słucham itp ale ja się tym nie przejmuję, bo mam wspaniałych przyjaciół z którymi zawsze mogę porozmawiać :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie klasa nie toleruje, smieje sie z mojego bloga i wgl xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy temat do poruszenia, sama się nad nim zastanawiałam, ale jednak wybrałam inny. ;)
    Dyskryminacja jest straszna. Ja sama mam w szkole grupę ludzi, którzy uważają się za najlepszych, bo palą itd., którzy nienawidzą mnie za nic, no ale okej, tak naprawdę nikt ich nie lubi, ludzie się ich po prostu z niewiadomych powodów.

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądry post :)
    Nie ma sensu oceniać ludzi zanim się ich nie pozna, bo można bardzo, ale to bardzo się pomylić.
    Powodzenia w blogowaniu kochana, masz do tego talent!
    Przemyślenia-Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo trafny post.!!! Pięknie to napisałaś ;)

    http://asia----blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje tylu komentarzy! :D

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej może obs za obs?
    szczypta-radosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zdecydowanie zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Problem dyskryminacji jest bardzo często zauważany w naszych czasach. to jest smutne i przykre ; <
    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mądry post, bardzo ładnie ujmujesz słowa w zdania.
    Zgadzam się, tolerancja dzisiejszej młodzieży sięga dna....
    miło mi będzie jeśli odwiedzisz, skomentujesz i zaobserwujesz <3
    http://floralcandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny i ciekawy post :D Obserwuję ;*
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/ --> Zaobserwujesz ? Będę bardzo wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na:
    http://jess-and-louis-in-a-love-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz racje! Ciesze się, że są tacy ludzie którzy nie piszą tylko postów typu
    ,,Heeeej ! ja żyje, to pa" tylko, że właśnie poruszają takie tematy !
    http://sunshine-pretty-sunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń