22 lut 2014

I feel spring

Cześć kochani ♥
Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami, a za nią powoli idzie lato, a jak wiadomo lato to najlepszy okres dla nas blogerek. Jako iż na dworze jest coraz cieplej i mam trochę więcej czasu, postanowiłam wrócić do bloggera! Na pewno niektóre z Was kojarzą mnie z mojego starego bloga, do którego aż boję się wracać z myślą jakie to tam są bzdury napisane. Teraz wracam do Was z większym zapałem oraz z lepszymi pomysłami na posty, a także lepszą jakością zdjęć :) A teraz łapcie parę fatów o mnie na początek :)
♥ jestem bardzo niecierpliwa
♥ jestem bardzo pechowa :)
♥ mam dwie najlepsze przyjaciółki i przyjaciela, którego za nic nie oddam
♥ słucham popu oraz metalu
♥ mam w tym roku 14 lat
♥ urodziłam się 22 listopada
♥ nienawidzę mojej szkoły
♥ dużo czasu spędzam w internecie
♥ jestem nieśmiała przy nowo poznanych osobach
♥ lubię niektóre małe dzieci
♥ interesuję się modą
♥ w wolnym czasie szukam w internecie nowych kawałków moich ulubionych zespołów itd. (: 
♥ potrafię powiedzieć coś tak głupiego, że wszyscy mnie nienawidzą
♥ nie myślę kiedy coś mówię
♥ czasami piszę coś miłego osobom, za którymi nikt nie przepada
♥ nienawidzę tego chamstwa typu "ta jest gruba więc będę dla niej wredny" gdzie tu sens?
Co myślicie o tym nowym blogu? Czujecie już powoli wiosnę? Podobają się Wam zdjęcia? (:
Do zobaczenia kochani, zapraszam do komentowania oraz obserwowania (: 

26 komentarzy:

  1. Też kilka razy wracałam do bloga :)) ale teraz postanowiłam nie rezygnować :)
    Również obserwuję <3
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja pierdole, afsbvjovxtbcf ♥
    Nie uznaj mnie ze porąbaną czy coś, ale wiedziałam, że kiedyś wrócisz, haha :D
    Dodałabym się już do obserwatorów, ale w wersji mobilnej na telefonie mam ograniczone możliwości haha XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyglądem bloga mogę pomóc jeśli chcesz :D (odwołuję się do jednego komentarza...XD)

      Usuń
  3. Śliczna jesteś :D Ale design mógłby być jaśniejszy, ogółem wszystko oprócz tego jest ok ;) Pozdrawiam
    http://milena-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ze mnie też straszny pechowiec i nerwus :)

    _______________________________
    www.MonikaMacyszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś <3 Blog super <3 obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweterek :)

    obserwujemy?
    odpisz u mnie :)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam rocznikowo 14 lat ;3 Ogólnie jestem śmiała, ale jak ty przy mało znanych albo nowo poznanych osobach jestem nieśmiała;3

    obserwuję ;3 Powodzenia

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny początek blogowania :)
    Zdjęcia są śliczne, jak ty ^^
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie. Jak zrobiłaś taki wygląd bloga? Fajny blog ;).
    http://naaty-natyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten twój blog, a ten sweterek cudny. :3
    Także jestem niecierpliwa :( A pech to różnie mnie prześladuje, a na pewno aż takiego pecha to nie masz! ee tam gadasz :p
    Dziękuję, że wpadłaś do mnie na bloga. Także obserwuję *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten twój blog, oraz ten sweterek *.*
    Także jestem niecierpliwa, a pech to różnie mnie prześladuje.
    Nie możesz od razu mówić, że prześladuje Cię na okrągło, na pewno często masz te szczęścia :P
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu, również Cię obserwuję! :))
    https://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem niecierpliwa, pechowa i w tym roku będę mieć 14 lat. :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwacja za obserwacje ?

    http://molly-mollly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ! tez nienawidzę mojej szkoly

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie myślę, kiedy coś mówię, kilka osób nawet ma mi to za złe ;P

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweterek <33
    obserwujemy?
    http://misieeek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem okropnie niecierpliwa :D Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na: jess-and-louis-in-a-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz śliczny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodka :3 Czemu czytając te fakty żaden mnie nie zaskoczył? c: Powinnaś dodać jeszcze: "Oliv jest moim ojcem którego zawsze chciałam na święta" :')

    Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń